Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی جدید بارسلونا ترجیح داده تا به زخم هم تیمی هایش نمک نپاشد. 

روبرت لواندوفسکی برای اولین بار به عنوان بازیکن بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

طرفداری | به گزارش مارکا، چهارمین بازی دوستانه پیش فصل بارسلونا، چهارشنبه (5 صبح) مقابل یوونتوس برگزار می شود. روبرت لواندوفسکی، مهاجم جدید بارسلونا که چند روز قبل مقابل رئال مادرید اولین مرتبه پیراهن بلوگرانا را بر تن کرد، در کنفرانس پیش از بازی کنار ژاوی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟ قطعا باید هدفمان همین باشد. با تیمی که داریم، آماده ایم تا برای کسب تمام عناوین رقابت کنیم. این فصل از فصل قبل بهتر خواهد بود. برای من به شخصه بازی کردن با پیراهن بارسلونا از گلزنی مهم تر است. از همان ابتدا که وارد تمرینات شدم، حس خوبی داشتم چون همه از من حمایت کردند و به من خوش آمد گفتند؛ اصلا به همین خاطر بود که گفتم احساس می کنم سال هاست در بارسا هستم. اینجا حضور دارم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. سعی می کنم با آنها ارتباط برقرار کنم و البته زبانم را هم تقویت کنم! 

یک خبرنگار در مورد شکست معروف 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ پرسید که خود لواندوفسکی از جمله گلزنان آن بازی بود؛ مهاجم لهستانی جدید بلوگرانا در این خصوص گفت:

نه، در مورد بازی 8-2 در رختکن صحبت نکرده ایم! (با خنده). مهم ترین بخش در فوتبال، زمان حال است، نه گذشته. اما خب قطعا 4 گلی که به رئال مادرید زدم را هم هرگز فراموش نمی کنم! به هر حال همه این اتفاقات به سال های گذشته مربوط می شوند. 

روبرت لواندوفسکی در مورد هم تیمی هایش هم اظهار نظر کرد:

اینجا بازیکنی مانند رافینیا را داریم که کیفیتش خارق العاده است و از همان جلسه تمرینی اول به خوبی با تیم هماهنگ شد. بارسا همچنین بازیکنان جوان مستعدی هم در اختیار دارد و با وجود همه این ها، احساس می کنم که آینده تیم روشن است. بدن من از سنی که در شناسنامه ام نوشته شده جوان تر است. نمی توانم بگویم چند سال از فوتبالم باقی مانده اما مطمئنم چند سال دیگر فرصت دارم در سطح اول بازی کنم. 

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! مصدومیت پل پوگبا از ناحیه مینیسک خارجی زانو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم