Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ۵۲ درصد کارکنان دولت دوز سوم را دریافت نکرده‌اند که باید برای تکمیل پوشش واکسیناسیون این افراد اقدام شود.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۴ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سویه جدید کرونا که در سراسر کشور نمود و ظهور پیدا کرده، موضوع جدی است و همه باید اهتمام ویژه‌ای به این مساله داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر یک شهر خوزستان در شرایط قرمز، دو شهر در شرایط نارنجی، ۱۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۰ شهر در شرایط آبی قرار دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مسائل مطرح شده در این جلسه نشان می‌دهد که هنوز دستگاه‌هایی که باید برای مقابله با این ویروس وارد عمل شوند، اهتمام لازم را ندارند.

حیاتی عنوان کرد: در خوزستان ۱۵۶ هزار و ۳۱۳ کارمند دولت وجود دارد که ۹۵ درصد این افراد واکسن تزریق کرده‌اند اما ۶ هزار و ۶۸۵ نفر معادل ۵ درصد از کارمندان دولت واکسن تزریق نکرده‌اند که اداره‌کل بازرسی خوزستان باید در این زمینه ورود کند و اگر این افراد شرایط خاصی ندارند، واکسن را دریافت کنند.  

وی بیان کرد: در استان خوزستان ۴۸ درصد کارکنان دولت سه دوز و ۷ درصد چهار دوز واکسن تزریق کرده‌اند بنابراین ۵۲ درصد کارکنان دولت دوز سوم را دریافت نکرده‌اند که باید برای تکمیل پوشش واکسیناسیون این افراد اقدام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر پیگیری و تامین تجهیزات مورد نیاز طرح شهید سلیمانی گفت: فرمانداران باید بازدیدهای مشترک را پیگیری و فعال کنند و این موضوع جدی گرفته شود و بازرسی‌ها به ویژه از اماکن و ادارت و دولتی با شدت و حدت از سر گرفته شود.

حیاتی با اشاره به در پیش بودن مراسم محرم گفت: ذیل ستاد استانی مدیریت کرونا کمیته‌ای با عنوان کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است که این کمیته باید فعال شود.

وی افزود: مراسم محرم باید بر اساس رنگ‌بندی شهرها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود. به طور مثال در شهر دارای وضعیت قرمز، مراسم باید در فضای باز و با تعداد مشخص و با استفاده از ماسک برگزار شود.

حیاتی با تاکید بر انجام مراقبت‌های سندرمیک در دو مرز زمینی خوزستان بیان کرد: در مرز شلمچه درمانگاه مجهزی با ظرفیت ۷۰ تخت وجود دارد. در مرز چذابه نیز توسط ارتش بیمارستان صحرایی راه‌اندازی می‌شود. باید مکان مناسبی نیز برای نیروهای بهداشت و درمان در مرزها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران مدیریت کرونا در خوزستان درصد کارکنان دولت نکرده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!