Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که به همت دبیرخانه اشراف فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با معرفی فرماندهان، مسئولین و رده‌های برتر سپاه به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر و با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ در بخش رقابتی نیروی دریایی سپاه بعنوان نیروی برتر، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بعنوان برترین رده ماموریتی عمده، سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی و سپاه شهدا آذربایجان غربی بعنوان برترین استان‌ها معرفی و از فرماندهان آنان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بعنوان سپاه دارای بیشترین رشد مستمر پنجساله شناسایی و معرفی گردید.
لشگر 22 بیت المقدس کردستان و تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز بعنوان برترین یگان‌های رزمی مردم پایه شناخته شدند.
در بخش ویژه از نیروی زمینی سپاه بخاطر امنیت مرز‌ها و خدمات محرومیت زدایی، نیروی هوافضا بخاطر پرتاب موفق ماهواره نور 2 و سازمان بسیج مستضعفین بدلیل نقش آفرینی موفق در مقابله با کرونا تقدیر شد.
همچنین از سپاه محمد رسول الله (ص) بخاطر خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه، دانشگاه امام حسین (ع) بخاطر تحول در نظامات دانشگاه، معاونت برنامه و بودجه سپاه بخاطر مدیریت صحیح منابع در شرایط مضیقه بودجه‌ای و معاونت سلامت بسیج بخاطر طرح ضدکرونا شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد.
در بخش رقابتی ستادی از نمایندگان برتر نیروی زمینی سپاه، نیروی هوافضا سپاه، نیروی دریایی سپاه، سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سپاه شهدا آذربایجان غربی، سپاه فجر فارس، سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، سپاه نینوا گلستان، سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، سپاه الغدیر یزد، بنیاد تعاون سپاه، فرماندهی حفاظت سپاه، دانشگاه امام حسین (ع)، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی و تقدیر شدند.
در بخش غیر رقابتی معاونت‌های ستاد فرماندهی کل نیز معاونت‌های نیروی انسانی؛ مهندسی و پدافند غیرعامل، آماد و پشتیبانی و عملیات حائز تراز عملکردی خیلی خوب شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین