Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  چهار چهره شناخته شده در عرصه سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی داوری بخش کارناوال سرود ملی را بر عهده دارند که به زودی رونمایی خواهند شد.

بر پایه این گزارش، «همآهنگ»، برنامه ملی استعدادیابی در حوزه سرود و دریچه‌ای جدید به سرود و موسیقی با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در چند ماه گذشته بیش از ۸۰۰ گروه سرود در کشور شناسایی و پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز کرده‌اند؛ پس از این مرحله گروه‌های برتر برای حضور در قسمت‌های نهایی و حضور در استودیو «همآهنگ» انتخاب خواهند شد.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در برنامه اصلی که با حضور اساتید نام آشنای حوزه شعر، موسیقی، خوانندگی، نمایش و اجرای خلاق در استودیو همآهنگ برگزار می‌شود را خواهند گرفت و در مرحله اصلی به شکلی متفاوت و جذاب به رقابت خواهند پرداخت.

با ضبط برنامه استان‌های شرقی و شمالی کشور، در ادامه کارناوال «همآهنگ» به دیگر استان‌ها خواهد رسید.

برنامه تلویزیونی «همآهنگ» محصولی از موسسه مأوا و به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و طراحی و کارگردانی مهدیار عقابی، برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود.

برچسب‌ها صدا و سیما مشهد تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما مشهد تلویزیون صدا و سیما مشهد تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج