Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده امامزاده داوود (ع) که در حریم این محدوده از شهر تهران قرار دارد، گفت: از همان ابتدای وقوع سیل در امامزاده داوود (ع) همکارانم در ستاد بحران و عوامل حوزه خدمات شهری در منطقه امامزاده داوود مستقر شدند و در ابتدا اقدام به بازگشایی مسیر کردند و سپس لایروبی محوطه امامزاده داوود و رودخانه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این شرایط جوی تا فردا در تهران ادامه دارد و با توجه به اینکه پایین دست رودخانه کن بوستان جوانمردان قرار دارد تا اطلاع ثانوی این بوستان تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در چند نقطه از سیل مسیر تردد خودروها و مکان‌های گوناگون مورد تخریب قرار گرفته تقسیم فعالیت امداد رسانی در چند نقطه از همان ابتدای وقوع حادثه شکل گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخشی از نقاط رانش زمین موجب مسدود شدن مسیر و ریزش کوه به روی خودروهای زائران و ساکنان بومی این منطقه شده که خودروهای سنگین اقدام به جا به جایی خاک و خودروهای متوقف شده کردند تا تردد خودروهای امدادی صورت گیرد.

شهردار منطقه تصریح کرد: خوشبختانه مسیر تردد خودروها بازگشایی شده است و لایروبی مسیر رودخانه و محوطه‌ها ادامه دارد.

کد خبر 5549712

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب شهرداری تهران حادثه شهرداری تهران شورای شهر تهران سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امام زاده داود علیرضا زاکانی شورای شهر اربعین حسینی آتش نشانی آلودگی هوا بهزیستی سازمان حج و زیارت مدیریت بحران شهر تهران امامزاده داوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت