Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:57:16 GMT

توسعه عدالت محور از رویکردهای بنیاد مستضعفان است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۹۴۷

توسعه عدالت محور از رویکردهای بنیاد مستضعفان است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،سید پرویز فتاح در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق به مشارکت دستگاه‌های دولتی با بنیاد علوی در اجرای پروژه های شهرستان تاکید کرد و گفت: تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام بنیاد و پیگیری مطالبات درخواستی شهرستان از مدیران بنیاد در دستور کار قرار دارد.

وی به کمک‌های بنیاد مستضعفان به چاراویماق اشاره و بیان کرد: ۲ دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات نوین به ارزش ۶ میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه در مرحله نخست به این شهرستان اختصاص یافته است و در صورت جذب آن، ۵۰ میلیارد دیگر نیز تخصیص پیدا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتاح ادامه داد: پرداخت تسهیلات مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد، اختصاص کمک هزینه بلاعوض در حوزه های عمرانی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به شهرداری قره آغاج، تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای هزینه امور فرهنگی و مساجد روستاهای شهرستان، تخصیص ۳۲ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام بنیاد علوی و کمک و پیگیری اجرای پروژه بوستان علوی در چاراویماق از دیگر اقدامات حمایتی بنیاد است.

وی اضافه کرد: پیگیری مطالبات شهرستان در حوزه های عمرانی و سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی توسط هلدینگ های اقتصادی بنیاد مستضعفان و تهیه و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای اقشار مستضعف شهرستان از دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان در چاراویماق است.

توکلی فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه ضمن دعوت از هلدینگ های بنیاد مستضعفان در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان از مسئولان بنیاد مستضعفان درخواست کرد تا در رفع مشکلات حوزه های آموزشی، بهداشتی، شهری، عمرانی، اشتغالزایی، کشاورزی و فرهنگی شهرستان مساعدت داشته باشند.


به گزارش ایرنا، بازدید از برخی روستاهای چاراویماق از جمله قرخ‌ بلاغ و پروژه‌های بنیاد علوی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه‌های سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به این شهرستان بود.


برچسب‌ها آذربایجان شرقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مراغه سید پرویز فتاح چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مراغه آذربایجان شرقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مراغه سید پرویز فتاح چاراویماق بنیاد مستضعفان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.

«نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود.

کد خبر 6089548 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی