Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله محمدی گفت: دومین روز حادثه دلخراش در منطقه عمومی امامزاده داوود را سپری میکنیم، که امروز از همان ساعات اولیه صبح ادامه کار آوار برداری انجام شد و تا این لحظه ۹ پیکر پیدا شده و به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون عملیات آواربرداری و جست و جوی مفقودین با تمام تجهیزات و امکان مورد نیاز ادامه دارد و کار تا زمانی که اطمینان پیدا کنیم هیچ پیکری وجود ندارد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص میزان آوار برداری انجام شده گفت: حدود ۷۰ درصد گل و لای موجود در منطقه امامزاده داوود آواربرداری شده است و پیش بینی می‌شود تا اواسط هفته آینده آوار برداری ادامه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: امروز از ۲۲ منطقه شهرداری تهران در هر شیفت حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی با حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات به منطقه اعزام شدند.

محمدی ضمن اعلام اینکه بر اساس امار ۱۶ نفر در این حادثه مفقود هستند، گفت: تا زمانی که مفقودین اعلام شده شناسایی شوند عملیات جست و جو ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی سیل آوار برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد