Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس آخرین رنگبندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع کرونا در گلستان در ۱۰ شهرستان بسیار پر خطر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: براین اساس شهرستان‌های گرگان، گمیشان، کردکوی، بندرگز، ترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت، گالیکش و آق قلا در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین شیوع کرونا در گنبدکاووس، مراوه تپه و آزادشهر نارنجی و پرخطر شده و رامیان تنها شهر با وضعیت زرد و نسبتاً پرخطر است.

طبق گفته گل فیروزی هم اکنون ۳۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران تحت درمان قرار داشته و ۲۳ نفر هم با دستگاه ونتیلاتور ادامه حیات می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: تزریق واکسن دوزهای سوم و چهارم کرونا و استفاده از ماسک و دوری از تجمع می‌تواند از ابتلا به کرونا و فراگیری بیشتر آن جلوگیری کند.

کد خبر 5550676

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا سیلاب بوشهر محرم 1401 وقوع سیلاب ویروس کرونا مدیریت بحران ماه محرم بارش باران کرمانشاه سیل کرمان خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است