Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:14:24 GMT

مهاباد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۸۷۹۹

مهاباد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

محمد امین، ولی زاده با اشاره به بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان گفت: طبق آخرین بررسی‌ها، وضعیت چایپاره و نقده از لحاظ کرونایی قرمز شده است.

وی با درخواست از مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: در حال حاضر ۳ شهرستان ارومیه، خوی و شاهین‌دژ نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: همچنین ۱۳ شهرستان ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و سلماس در شمال آذربایجان غربی و مهاباد، بوکان، میاندوآب، اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سردشت وضعیت زرد کرونایی گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده گفت: طبق برآورد‌ها وضع شهرستان‌های ارومیه، چایپاره، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و شاهین‌دژ نسبت به هفته گذشته بدتر شده، ولی وضعیت بقیه مناطق استان تغییری نکرده است.

وی گفت: در یک هفته گذشته وضعیت رنگ بندی کرونایی نقده از آبی به قرمز و شاهین دژ از آبی به نارنجی تغییر یافته که نشان دهنده افزایش جهشی شیوع ویروس کرونا در این ۲ منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان