Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:15:28 GMT

ارتباطات در استان بوشهر پایدار است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۵۹۴

ارتباطات در استان بوشهر پایدار است

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر روز شنبه به نقل از علی سملیان اعلام کرد: روز پنجشنبه خطوط ارتباطی برخی از شهرهای استان دچار اختلال شد که با تامین باطری های ذخیره، مشکل برطرف شد.

وی افزود: حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری استان بوشهر و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سملیان اظهار کرد: شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم از مهمترین الزامات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در پی اعلام وضعیت هشدار از سوی اداره کل هواشناسی این استان ،  آمادگی وجود دارد تا با اعزام نیروهای پشتیبان فنی، در کمترین زمان ممکن قطعی احتمالی خطوط ارتباطی بر طرف شود.

سامانه بارشی موسم به مونسون از عصر سه‌شنبه گذشته، فعالیت خود را در استان بوشهر آغاز کرده است و بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، این سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته جاری در این استان فعال است.

برچسب‌ها اینترنت بوشهر تلفن همراه سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت بوشهر تلفن همراه اینترنت بوشهر تلفن همراه سیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید

کارشناس هواشناسی گفت: از نیمه دوم هفته جاری سامانه بارشی وارد کشور می شود و روز چهارشنبه غالب استان های واقع در غرب و بخش‌هایی از جنوب را تحت تاثیر فعالیت بارشی خود قرار می دهد.

کد خبر 748413

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان