Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:12:27 GMT

مهدی مهدوی کیا؛ یکه و تنها در تمرینات تیم امید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۱۵۱

مهدی مهدوی کیا؛ یکه و تنها در تمرینات تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه آماده می شود و بر همین اساس در روزهای 9 و 10 مرداد در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی با تیم های پرسپولیس و پیکان مسابقه می دهد و بعد از آن راهی قونیه محل برگزاری مسابقات در کشور ترکیه خواهد شد.

دستیار یک مهدی مهدوی کیا به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده و خواستار دریافت دستمزد خود به صورت یکجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در حالی مطالبات او را پرداخت نکرده که حقوق او ماهی 6 هزار یورو بوده است.

به هر صورت غیبت این مربی کار مهدی مهدوی کیا را در اردوی تیم امید مضاعف و سخت تر کرده است. این مربی بار سنگینی را به دوش می کشد چرا که قرار است دوباره با تیم زیر 21 ساله ها به میدان برود و از سویی اگر در این بازی ها به همراه تیمش خوب نتیجه نگیرد ممکن است شانس ادامه حضور را در راس کادر فنی تیم امید را با مصوبه کمیته فنی از دست بدهد. قرارداد او با تیم ملی امید تا پایان شهریور است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم