Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آئین تودیع «علی شریف‌نژاد» رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و معارفه  زهرا سلمان «سرپرست جدید پژوهشگاه»، با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف‌نژاد در این مراسم اظهار کرد: از تمامی اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارمندان پژوهشگاه، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم که در اجرای برنامه‌های مختلف و همچنین رویدادهای بزرگ پژوهشگاه در سطح ملی و بین‌المللی، با همت والا و زحمات شبانه ‎روزی خود، بنده را همراهی کردند، از جمله این برنامه‌ها ملی می‌توان به برگزاری آزمون عملی «رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» و «رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان» اشاره کرد که چندی پیش، با مشارکت  بیش از ۵۰ هزار داوطلب از سراسر کشور، توسط پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مجری برگزاری آزمون و سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در ۳۴ حوزه و ۲۹ استان کشور، برگزار شد.

در ادامه زهرا سلمان سرپرست جدید پژوهشگاه تربیت بدنی گفت: بنده نیز مسیر و برنامه‌های موثر رؤسای گذشته را ادامه خواهم داد، اما ایجاد برخی تغییر و تحولات، به ویژه همکاری‌های بیشتر و تعامل گسترده با دانشگاه‌ها، اساتید و اعضای هیئت علمی در سراسر کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مرجع علمی ورزش کشور، دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای اجرای پروژه‌های کلان ملی است. این پروژه‌ها، در تمام رده‌های سنی و در تمام سطوح مهارتی از ورزش همگانی تا ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و ... را شامل خواهد شد و پژوهشگاه تربیت بدنی می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی، با همکاری و ارتباط با سازمان‌ها و مراکز مرتبط از جمله فدراسیون‌ ملی ورزش‌های دانشگاهی، اداره کل‌تربیت بدنی وزارت علوم و غیره، به منظور دست یافتن به این اهداف کلان ملی، اقدامات مشترکی را انجام دهد و همچنین بر روی ارائه راهکارهای مناسب برای رفع چالش‌های موجود، بپردازد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان امور دانشجویان ، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، هادی بشیریان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی هادی بشیریان پژوهشگاه تربیت بدنی جدید پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور