Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با آغاز وقوع سیلاب و در راستای امدادرسانی به مردم سیلزده شهرستان فیروزکوه، موکب احباب‌الرضا(ع) شهرستان ورامین که همه ساله در مراسم اربعین حسینی، با برپایی موکب در کربلای معلا، به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند، با بسیج امکانات به کمک سیلزده‌های این شهرستان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، این موکب با اعزام ۳۵ نیرو به روستای مزاداران از توابع شهرستان فیروزکوه، در دو بخش پاکسازی معابر و منازل از گل و لای و پخت غذای گرم برای امداگران و خانواده‌های سیلزده  اقدام به خدمت رسانی می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر ورامین تصریح کرد: هم اکنون آشپزخانه موکب احباب‌الرضا(ع) در محل مسجد روستای مزاداران مستقر شده و امروز ۳۵۰ پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است.

احمدی افزود: نیروهای بسیجی ورامین نیز امروز به امدادگران مستقر در روستای سیلزده مزداران اضافه شده و مشغول خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

به گزارش ایرنا و به گفته استاندار تهران روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه بیشترین آسیب را دیده است

محسن منصوری استاندار تهران در خصوص سیل روستای مزداران شهرستان فیروزکوه گفت: هم اکنون منطقه مزداران بلوک‌بندی و مقرر شده تا شهرستان‌های تهران هر کدام معین یک بلوک و منطقه شده و ماشین‌آلات و اداوات و نیروی انسانی به صورت هدفمند در حال کار هستند.

به گفته منصوری، برق همه منطقه سیل‌زده وصل شده همچنین در موضوع آب شرب مشکلی وجود ندارد و خدمات‌رسانی به سرعت در حال پیگیری است.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت و شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پاکدشت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این مناطق و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

استاندار تهران روز گذشته در مورد تعداد جانباختگان بر اثر سیل در استان تهران گفت: در فیروزکوه ۱۱ نفر، امامزاده داوود ۱۹ نفر، دماوند یک نفر، پردیس ۴ نفر، شمیرانات یک نفر و در مجموع ۳۶ نفر در استان تهران بر اثر سیل فوت کردند. 

منصوری خاطرنشان کرد: چهار مفقودی در فیروزکوه داریم و به صورت غیررسمی طبق اعلام مسافرین دو مفقودی در پردیس اعلام شده که اقدامات برای تعیین تکلیف وضعیت آنها ادامه دارد.  

برچسب‌ها ورامین سیل فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین سیل فیروزکوه ورامین سیل فیروزکوه شهرستان فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله نوذری به خبرنگار ما گفت: روستای تنگ بابا احمد یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان اندیکا است و حدود ۱۰ روستا در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: علاوه بر اینکه روستائیان از جاده تنگ بابا احمد تردد می‌کنند، عشایر نیز برای عبور از این مسیر استفاده می‌کنند.


نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه اهالی شهرستان لالی و اندیکا از این جاده استفاده می‌کنند، بهسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت و طرح مورد نظر به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


فرماندار اندیکا اضافه کرد: باهدف رونق گردشگری در این منطقه، معابر روستای بابا احمد نیز آسفالت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران