Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمادگی پلیس راهور برای مراسم محرم، گفت: مسئولان هیئت‌های عزاداری قبل از بیرون آوردن دسته‌جات با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا مسیر برای آنها هموار شود و مردم پشت بار ترافیک نایستند و موجب نارضایتی سایر افراد فراهم نشود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که پس از دو سال که با شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از کرونا روبه‌رو بودیم، محرم امسال شاهد برپایی هرچه باشکوه‌تر مجالس عزاداری، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده‌باش کامل پلیس راهور در دهه اول ماه محرم، افزود: مأموران پلیس راهور به عنوان خادمان آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام آماده هرگونه همکاری با هیئت‌های عزاداری و مردم هستند و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های عزاداری در سطح شهر تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان بروز ترافیک در زمان پخش نذورات را یکی از چالش‌های موجود در این ایام دانست و ادامه داد: از مسئولان هیئت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار می‌رود ایستگاه‌های صلواتی را در حاشیه خیابان‌ها و میدان‌های اصلی برپا نکنند و افرادی را به عنوان انتظامات درنظر بگیرند تا هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه‌بندان جلوگیری شود.

لزوم احتیاط عزاداران حین عبور از عرض معابر

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر عزاداران لباس تیره و مشکی بر تن دارند، به عزاداران توصیه می‌شود موقع عبور از عرض معابر، احتیاط بیشتری داشته باشند. همچنین به خانواده‌ها نیز توصیه می‌شود حین حضور در مراسم عزاداری مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سطح سواره‌رو خیابان جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: مسئولان هیئت‌های عزاداری قبل از بیرون آوردن دسته‌جات با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا مسیر برای آنها هموار شود و مردم پشت بار ترافیک نایستند و موجبات نارضایتی سایر افراد فراهم نشود.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهور استان برای نظم‌بخشی خیابان‌ها و معابر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: در صورت برپایی تجمع هیئت‌های عزاداری در میدان تاریخی حضرت امام (ره) در روز عاشورا، محدودیت‌هایی در اطراف این میدان اعمال می‌شود که متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 592624

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان ماه محرم ایام محرم محرم در شهر عزاداری محرم دهه محرم محدودیت های کرونایی در ایام محرم تعطیلی کشور در ایام محرم ممنوعیت های تردد شبانه در ایام محرم دستورالعمل مراسم محرم آغاز محرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت های عزاداری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است گفت: در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استاندارد‌سازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومتر‌ها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و آیا در این زمینه نظرات پلیس احصا شده است؟ تصریح کرد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است، اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و ... خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها موتورسیکلت‌ها و ... باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محور‌های کمربندی که خودرو‌های سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بسیج محور‌هایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟