Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رضا عاشوری معاون اماکن این سازمان با اعلام این خبر گفت: درخواست برخی هیئت‌های مذهبی مبنی بر استفاده از فضای مجموعه‌های ورزشی برای برپاکردن خیمه عزای حسینی در دهه اول محرم الحرام، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مجموعه‌های غدیر (منطقه ۲۲)، جانبازان (منطقه ۱۰)، الزهرا ۱۷ (منطقه ۱۸)، الزهرا ۵۱ (منطقه ۱۵) و مجموعه‌های شهر سالم یک و ۲ (منطقه ۲۰) در اختیار هیئت‌های درخواست کننده قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجموعه‌های یاد شده از اولین شب محرم تا پایان دهه اول در اختیار هیئت‌های مذهبی قرا گرفته اند، ولی شهروندان همچنان می‌توانند در طول روز از خدمات ارائه شده در مجموعه‌ها استفاده کنند.
این اقدام برای نخستین بار در سال‌های همه گیری کرونا انجام شد و اکنون سازمان ورزش یک بار دیگر درهای مجموعه‌های خود را به روی عزاداران حسینی گشوده است.

کد خبر 694667 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها منطقه ۵ ورزش مدیریت شهری منطقه ۲ منطقه ۲۰

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۵ ورزش مدیریت شهری منطقه ۲ منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد