Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:29:59 GMT

انتصابات جدید در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۲۳۴

انتصابات جدید در دانشگاه تهران

به گزارش تابناک، سید محمد مقیمی در احکامی، محمدرضا اسمعیلی گیوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، مصطفی اویسی دانشیار دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی را به عنوان مدیرکل امور خوابگاه‌ها و رعنا نوفرستی معاون سابق اداره کل مالی دانشگاه را به عنوان مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج ماموریت کلیدی رییس دانشگاه تهران به مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی

رییس دانشگاه تهران در حکم انتصاب مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران، چند ماموریت را به این شرح متذکر شده است: ایجاد و بازنگری رشته‌ها و گرایش‌های جدید با رویکرد تحولی، متناسب با نیازهای بازار و جامعه در قالب طرح جامع آمایش رشته‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی دانشگاه، سنجش و نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقا اثربخشی و کیفیت آموزشی دانشگاه، تعیین ظرفیت‌های پذیرش دانشجو متناسب با نیازسنجی‌ها و ارزیابی ظرفیت گروه‌های آموزشی، انجام امور مربوط به نیازسنجی و فعالیت‌های مرتبط با جذب، استخدام و تمدید قراردادهای اعضای هیأت علمی در چارچوب سیاست‌های هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین استفاده حداکثری از سامانه‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول آموزشی.

تاکید بر توسعه فضاهای خوابگاهی

مقیمی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بر برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب خدمت‌رسانی بهینه در راستای اسکان مناسب دانشجویان و توسعه فضای خوابگاهی، مطالعه، بررسی و شناسایی کمبودها و معضلات خوابگاه‌ها و چاره‌اندیشی درمورد حل مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم برای دانشجویان و زمینه‌سازی رشد و تقویت نشاط علمی و دینی و حمایت از فعالیت‌های جمعی دانشجویان تاکید کرده است.

بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌های دانشگاه

رییس دانشگاه تهران همچنین در حکم مدیرکل جدید امور مالی دانشگاه، مواردی نظیر اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و بخشنامه‌های مربوط به امور مالی و ابلاغ به واحدهای ذیربط، بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌ها، نظارت بر حسن انجام عملکرد و فعالیت‌های حسابداری واحدهای مختلف دانشگاه و کلیه امور مالی سازمان با رعایت مقررات و قوانین را مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، پیش از این، نوری یوشانلویی در سمت مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، علیرضا وجهی به عنوان سرپرست اداره کل امور خوابگاه‌ها و آرش تحریری در سمت مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران حضور داشتند که رییس دانشگاه در نامه‌های جداگانه‌ای از تلاش‌های این مدیران در طول دوران مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران انتصابات استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر برنامه ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران رییس دانشگاه مالی دانشگاه مدیرکل جدید خوابگاه ها امور مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم