Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید طبسی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت تیم حاضر منطقه چهار کشور در ۲ گروه شامل (A) مرکزی، کرمان، خراسان‌شمالی و مازندران و (B) خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان و خراسان رضوی تقسیم بندی شدند.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، ابراز داشت: در دومین روز از این رقابت‌ها خراسان رضوی با نتیجه سه بر صفر سیستان و بلوچستان را شکست داد، مازندران هم با نتیجه مشابه سه بر صفر خراسان شمالی را مغلوب کرد، کرمان هم سه بر۲ مرکزی را از پیش رو برداشت و در دیدار پایانی سمنان توانست با نتیجه سه بر صفر خراسان جنوبی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در۲ گروه چهار تیمی انجام می‌شود، اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

طبسی با بیان اینکه هشت تیم نخست این دوره از مسابقات کشوری سال آینده به عنوان دسته اول معرفی می‌شوند، ابراز داشت: هشت تیم دوم به عنوان دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی خواهند شد.

به گفته وی، مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود.

گروه منطقه چهار کشور شامل هشت تیم از استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی هستند.

در شهرستان شاهرود ۳۰ باشگاه والیبال آقایان و بانوان فعال هستند، ۲ بانوی داور در سطح ملی در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

برچسب‌ها کرونا سیستان و بلوچستان سمنان شاهرود کرمان فدراسیون والیبال مازندران خراسان جنوبی مرکزی والیبال خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان سمنان کرونا سیستان و بلوچستان سمنان شاهرود کرمان فدراسیون والیبال مازندران خراسان جنوبی مرکزی والیبال خراسان شمالی سیستان و بلوچستان خراسان شمالی خراسان جنوبی رقابت ها هشت تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان