Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم که هیئت رئیسه در دوره جدید خدمت خود بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به شورای اسلامی شهر و شهروندان ارائه دهند.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخابات دومین دوره هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای فعالیت سال دوم، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر نهادی دموکراتیک و حاصل تجارب آرا و اعتقادها و افکار اعضای آن است و به شکل طبیعی در شورای اسلامی شهر تمام مواردی که مطرح می‌شود دارای بار رای‌های موافق و مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع‌هایی مانند انتخابات هیئت رئیسه و لایحه‌ها و مصوبات نیز از این امر مستثنی نیست، ادامه داد: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر همدلی و همراهی خوبی بین ۱۳ عضو شورای ششم وجود دارد و هدف تمام اعضای شورای اسلامی شهر اعتلا و ارتقای سطح خدمت به مردم شهیدپرور اصفهان و پایداری در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان وحدت، هماهنگی و هم‌دلی وجود دارد و تلاش شده تا همیشه بهترین تصمیم‌ها برای شهر و شهروندان در نظر گرفته شود، امیدواریم که هیئت رئیسه در دوره جدید خدمت خود بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به شورای اسلامی شهر و شهروندان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام نظارت‌های موجود در شورای اسلامی شهر به مصلحت مردم و شورای ششم شهر اصفهان و فعالیت‌ها رونق بیشتر و موفقیت را به همراه داشته باشد.

کد خبر 592684

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اصفهان مصوبات شورای ششم برنامه ریزی شهری شهرداری اصفهان مدیریت شهری جلسه علنی شورای شهر اصفهان طرح ها و لوایح انتخابات انتخابات هیئت رئیسه شورا عضو شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر هیئت رئیسه شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد