Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:05:00 GMT

۵ دستگاه فلزیاب در ایستگاه بازرسی توره کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۳۸۰

۵ دستگاه فلزیاب در ایستگاه بازرسی توره کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اتابکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۵ دستگاه فلزیاب در ایستگاه بازرسی توره کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: بازرسی خودروهای عبوری متهمین با همکاری یگان انتظامی و ایست بازرسی شهرستان شازند در حین تردد در مسیر پلیس راه توره متوقف شدند و در بازرسی از این خودروها ۵ دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات و ادوات حفاری کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان به دستور مقام قضائی پس از تنظیم صورت‌جلسه و بازجویی‌های اولیه، حمل و نگهداری غیرمجاز دستگاه فلزیاب به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی شهرستان ارجاع داده شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شازند تصریح کرد: دستگاه فلزیاب کشف شده پس از گذراندن مراحل قانونی به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تحویل داده شد.

اتابکی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۳۳۲۵۸۰۴۱ اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند تصریح کرد: مجازات استفاده از دستگاه فلزیاب و حفاری‌های غیرمجاز علاوه بر ضبط و توقیف برابر ماده ۵۶۲ قانون مجازات اسلامی به ۶ ماه تا یک سال حبس است.

کد خبر 5553090

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون مجازات اسلامی میراث فرهنگی فلزیاب سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری همدان سی امین سفر استانی دولت دستگاه فلزیاب میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان