Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات جست‌وجو و نجات این سازمان در ماموریت امدادی سیل امامزاده داوود(ع) خبرداد.

سید جلال ملکی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتمام عملیات آتش‌نشانان تهران در امامزاده داوود اظهار کرد: امروز یک تیم متشکل از چهار فرمانده آتش‌نشانی تهران برای انجام بازدید و بررسی‌های نهایی به محدوده امامزاده داوود اعزام شدند و فعالیت عملیاتی این سازمان در محدوده امامزاده داوود از امروز به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هماهنگی ستاد بحران کار سازمان آتش‌نشانی تهران به پایان رسیده‌است. البته ممکن است تیم‌هایی از سایر سازمان‌ها در محل حضور داشتند باشند اما کار عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تهران به پایان رسیده است. 

بیشتر بخوانید 

خارج کردن جسد زن جوان از قسمت شمالی صحن امامزاده داوود

ادامه عملیات جست و جو در محدوده امامزاده داوود

کشف ۵ جسد دیگر در سیل امام‌زاده داوود

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران محدوده امامزاده داوود در حوزه استحفاظی این سازمان نبوده اما پس از وقوع حادثه سیلاب  آتش‌نشانان تهران جزو اولین نیروهای امدادی حاضر در این منطقه بودند. نیروهای این سازمان از حوالی ساعت دو بامداد روز ششم مرداد ماه، در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و عملیات جست‌وجو از سوی نیروهای این سازمان تا روز جاری ادامه داشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی تهران سید جلال ملکی امامزاده سیل تابستانی تهران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران سیل امام زاده داوود محدوده امامزاده داوود سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال