Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر مظفری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه‌ی ابتدای سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی قابل توجه‌ای توسط خیرین، مؤسسات خیریه، مراکز مثبت زندگی، مراکز نگه‌داری معلولین و عموم مردم جمع آوری شده که در مجموع هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: ۹۱۲ میلیون تومان کمک‌های نقدی، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای انشعاب برق و گاز و عوارض شهرداری به صورت کمک‌های بلاعوض به مددجویان تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ پویش در استان کرمانشاه در حال راه‌اندازی بوده و برای رفاه حال مددجویان در تلاش هستیم.

وی گفت: حامی گرفتن بدون واسطه از ایتام، معلولین، نیازمندان و مددجویان بهزیستی و سنین ۱۲ تا ۱۸ سال که نیازمند تحصیل بوده از پویش‌های در نظر گرفته شده است.

مظفری در ادامه پویش‌ها بیان کرد: از وکلای حقوقی، کادر درمان و دیگر افرادی که تخصص داشته و می‌توانند به نحوی به افراد مددجو کمک کنند دعوت به همکاری شده و برای رفع مشکل آن‌ها به صورت تخصصی کار خواهد شد.

کد خبر 5554220

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه کمک مردمی حمایت از ایتام سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا سیل کرمان کرمانشاه بارش باران مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری ایلام آمار کرونا میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی