Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:36:27 GMT

انتخاب بازرس اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۳۳۵

انتخاب بازرس اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازرس اصلی شرکت واحد از این شغل انصراف داده است و باید برای انتخاب بازرس اصلی مجددا رای‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی، امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه _در هشتاد و سومین جلسه، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه (به صورت فوق‌العاده) به منظور " انتخاب بازرس اصلی برگزار شد، درخصوص این لایحه اظهار کرد: بازرس اصلی شرکت واحد از این شغل انصراف داده است و باید برای انتخاب بازرس اصلی دوباره رأی‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جعفر تشکری هاشمی نیز محمدحسین نوروزی را معرفی کرده و گفت: او کارمند شهرداری است و سابقه طولانی در حوزه حمل و نقل دارد و به عنوان بازرس اصلی شورا در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه معرفی می‌شود.

درنتیجه اعضای شورا با ۱۶ رأی به محمدحسین نوروزی رأی موافق دادند.

همچنین در ادامه یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت بر حسن انجام کار و وظایف و عملیات هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران معرفی شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در این باره افزود: این نماینده وظیفه حضور در سازمان تاکسیرانی و نظارت بر عملکرد مدیر عامل و هیئت مدیره را دارد لذا مصطفی قنبرنژاد که از پرسنل معاونت حمل و نقل و ترافیک هستند، معرفی می‌شود.

در نهایت قنبرنژاد نیز با ۱۴ رأی موافق به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران در سازمان تاکسیرانی انتخاب شد.

کد خبر 593350

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری اعضای شورای شهر رای گیری بازرسی ها محمد آخوندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخاب بازرس اصلی شرکت واحد شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی