Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) شامگاه سه‌شنبه در شب چهارم مراسم هیات عاشورائیان اصفهان در باب اهمیت حق‌الناس اظهار داشت: کسانی که شب عاشورا با امام حسین (ع) بودند دیگر اهلیت داشتند که تا اینجا با امام‌شان مانده بودند اما امام حسین(ع) باز هم آن‌ها را یک تصفیه دوباره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام سفارش کردند کسانی که حق‌الناس قطعی به گردنشان است، از خیمه ما بیرون بروند، فردا شایسته نیست کنار خون علی اکبر من خون کسی ریخته شود که زندگی‌اش با مال مردم است.

بی‌آزار تهرانی خاطرنشان کرد: دل بستن به شفاعت اولیاء و جرأت در گناه و معصیت خدعه بزرگ شیطان است که امید واهی می‌شود.

تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تصریح کرد: باید کارها و اعمال را مرتب کرد، ائمه نیز نقصان را جبران می‌کنند اما اگر بنا این باشد که رفتارم را اصلاح نکنم و مثلا جلسه سیدالشهدا(ع) بیایم اما در فضای مجازی و حقیقی ارتباط حرام داشته باشم، محقق نمی‌شود زیرا خط قرمز خدا، همین کارهای حرام است و با هیأت رفتن بعد از آن جبران کار حرام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه لباس عزای امام حسین (ع) بار مسوولیت دارد، عنوان کرد: خودمان را با آن فریب ندهیم؛ قیامت وحشت دارد، آن روزی است که کوه‌ها مثل پنبه به راه می‌افتند و بچه شیرخواره درجا پیر می‌شود.

بی‌آزار تهرانی بیان داشت: قیامت عظیم و سهمگین است، آن لحظه به دامان پیامبر می‌افتند تا کاری برایشان کنند، می‌گویند به علی که همه کاره است بگو کاری برایمان انجام دهد، پیامبر (ص) خطاب می‌کند آرام باشید، من و علی هم چشم انتظار کسی دیگر هستیم؛ خداوند یک نفر یکه‌سوار دارد که فاطمه زهرا(س) است.

تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) گفت: چه کسی می‌تواند درک کند که فاطمه(س) کیست و چه عظمتی دارد، همه کاره او است؛ اما پیامبر(ص) در نفس‌های آخرش دست ایشان را گرفتند و صدا زدند که زهرا جان، کارهای قیامتی و ابدی‌ات را خودت با دست خودت انجام بده و متشرع به شریعت پدرت زندگی کن که قیامت چیزی جز عمل بدست نمی‌آوریم.

وی خاطرنشان کرد: دل نبندیم که هرکاری انجام دهیم و بعد ائمه دستمان را می‌گیرند، بله ائمه هم نقصان ما را جبران می‌کنند اما در قیامت عمل مهم است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت عاشوراییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد