Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ساعت ۱۹ روز جمعه در مصافی تدارکاتی و با حضور اصحاب‌رسانه از خوشه‌طلایی ساوه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فرصت تعطیلات پیش از شروع فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌منظور حفظ آمادگی برای فصل پیش‌رو، اردویی دو هفته‌ای در شهر ازمیت ترکیه برگزار کرد و در این اردو سه دیدار تدارکاتی مقابل داریکاسپور و استانبول‌اسپور ترکیه و همچنین مسیمیر قطر انجام داد که به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌کاروان سپاهان پس از اردوی دو هفته‌ای خود هشتم مردادماه به تهران بازگشت و هم‌اکنون نیز به‌منظور برپایی آخرین تمرینات پیش‌فصل خود دیداری تدارکاتی در نقش‌جهان اصفهان برپا خواهد کرد.

بر همین اساس، شاگردان خوزه مورایس روز جمعه چهاردهم مردادماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش‌جهان پذیرای خوشه‌طلایی ساوه خواهد بود؛ این دیدار طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده با حضور اصحاب‌رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سپاهان در دیدار هفته نخست فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر، روز بیست‌ویکم مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به‌مصاف استقلال تهران می‌رود.

کد خبر 593579

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران دیدار تدارکاتی اردوی آماده سازی سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال خوشه طلایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه