Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ صبوری در همایش توجیهی مسئولان کنگره عظیم شیرخوارگان حسینی استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  با بیان اینکه بیش از صد هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی استان فارس در حال آماده شدن است گفت: در این همایش دو روزه بیش از شصت هزار دست لباس بین مسئولان شهرستان‌های استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این همایش با حضور مسئولان پنج منطقه شمال جنوب، شرق، غرب و مرکز استان برگزار می‌شود گفت: در این همایش راهکار‌های چگونگی تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی اصغر و همچنین تاثیرگذاری این همایش جهانی در دنیا مورد بررسی قرار گرفت.

صبوری گفت: در این همایش دو روزه راهکار‌ها و سیاست‌های پیش روی این همایش جهانی برای سال‌های آینده در استان فارس هم بررسی شد.

او گفت: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی استان فارس همزمان با سراسر کشور و برخی از کشور‌های اسلامی در ۶۵۰ نقطه استان روز چهاردهم مرداد ماه از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی توزیع لباس شیرخوارگان حسینی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود