Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه مسئولان جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات کارآفرینان، صنعتگران، تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، جهت بهبود، توسعه و تسهیل فضای کسب و کار، میز خدمت به ریاست استاندار فارس با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا ایزدی گفت: تعداد ۱۳۲ واحد صنعتی موانع تولیدات حوزه کاری خود را مطرح و مدیران دستگاه‌های مختلف جهت رفع مشکلات موجود راهکار‌ها را بررسی و اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

او گفت: میز خدمت در زمینه رفع برخی از مشکلات زیرساختی واحد‌های تولیدی از جمله زمین، آب، برق، گاز،  مخابرات، مسائل بیمه، بانک، تسهیلات بانکی و تامین اجتماعی تشکیل شد.

ایزیدی گفت:  هدف از تشکیل و برپایی میز خدمت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را دیدار حضوری با مسئولان و با هدف تسهیل دسترسی و خدمت آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان و سرمایه گذاران و هموارشدن مسیر فعالیت تولید کنندگان برای رفع مشکلات در مسیر تولید است.

او، پیگیری و تداوم  میز خدمت و پاسخگویی به فعالان اقتصادی را در راستای خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان و ایجاد یک فضای تعامل، هم فکری و همدلی بخش خصوصی با دولت در زمینه  افزایش شاخص‌های اقتصادی، بهبود بهره وری از صنایع، گسترش تولیدات بومی و کیفی، افزایش اشتغال پایدار و  توسعه صادرات ذکر کرد.

رییس سازمان صمت فارس با تاکید بر لزوم تلاش و برنامه ریزی مدون (کوتاه مدت و بلند مدت) برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی تولیدی، صنعتی و تجاری، گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست‌های چهره به چهره  و برپایی جلسات هم‌اندیشی با مجموعه‌های تولیدی، مجدانه به دنبال رفع موانع، بهبود و تقویت تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری هستیم.

ایزدی به کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری، آموزش و تربیت نیروی کار ماهر در شهرک‌های صنعتی گفت: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد‌های صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی بیش از پیش خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع مشکلات واحدهای تولیدی میز خدمت شهرک صنعتی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین