Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:19:47 GMT

میدل‌باس‌ها در ۲ مرحله به اصفهان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۸۲۷۵

میدل‌باس‌ها در ۲ مرحله به اصفهان می‌رسد

سید عباس روحانی گفت: مکاتبات شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس در حال انجام است که امیدواریم تا پایان مردادماه به قرارداد ختم شود؛ تلاش می‌کنیم تا مهرماه امسال تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان این شرکت اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: در آغاز فعالیت در این دوره مدیریت شهری، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به‌دلیل نقص قطعات و مشکل فنی زمین‌گیر شده بود که به همت کارکنان فنی این شرکت، کارگاهی برای این موضوع فعال شد و از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز کمک گرفتیم و به این ترتیب، پیش‌بینی شده است که تا ابتدای مهرماه، تعداد اتوبوس‌هایی که در مدار خدمت قرار می‌گیرد، دو برابر شود، به‌طوری که تعداد آن‌ها از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعلی به یک‌هزار دستگاه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: تعدادی اتوبوس جدید نیز خریداری شده است که امیدوارم به‌موقع تحویل داده شود و از این حیث شرمنده شهروندان نباشیم.

وی با بیان اینکه مهرماه بهار حمل‌ونقل است، گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد سفر‌های درون شهری همچون دانش‌آموزان، معلمان و دانشجویان، همه ساله برنامه‌ریزی برای مهرماه و ستاد استقبال از مهر انجام می‌شود.

روحانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل بود، ستاد استقبال از مهر را نداشتیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر داریم که این تعداد باید به حدود یک‌هزار دستگاه برسد.

وی با بیان اینکه مذاکراتی در خصوص خرید اتوبوس و میدل‌باس انجام شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس نهایی شده است که ۵۰ دستگاه تا مهرماه تحویل می‌شود و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.
لزوم توجه به استاندار‌های آلایندگی وسایل حمل‌ونقلی
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: با توجه به نیاز شهر اصفهان به اتوبوس‌های بیشتر، موضوع نوسازی اتوبوس‌ها غیر از مباحث بازسازی و آماده‌سازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به‌دلیل مورد توجه قرار گرفتن سیاست استفاده از حمل‌ونقل پاک و افزایش ضریب پاک بودن سوخت اتوبوس‌ها، به سمت استفاده از اتوبوس‌های با استاندار‌ها سوخت (یورو چهار) و (یورو پنج) حرکت کردیم و یکی از موارد مطرح شده با شرکت‌های تولیدکننده جهت خرید اتوبوس‌های جدید بوده است.

وی با بیان اینکه باید علاوه بر افزایش تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی، بحث استاندار‌های آلایندگی این وسایل حمل‌ونقلی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اضافه کرد: استاندارد آلایندگی تعداد زیادی از ناوگان موجود شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان یورو چهار است و سوخت پاک مصرف می‌کنند.

روحانی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته اختلالی در حمل‌ونقل عمومی به‌وجود آمد و به‌رغم گرمای هوا نتوانستیم کولر اتوبوس‌های عمومی را به موقع فعال کنیم، زیرا گاز کولر آن با توجه به افزایش قیمت و نوسانات قیمت ارز در مقطعی نایاب شد و امکان خرید آن نبود.

وی افزود: پس از مدتی گاز شارژ کولر با افزایش ناگهانی قیمت عرضه شد و این اتفاق باعث شد حدود چند هفته بعد از آغاز فصل گرم سال، سیستم برودتی اتوبوس‌ها را فعال کنیم که به همین جهت از شهروندان و رانندگان اتوبوس که در معرض فشار قرار گرفتند، عذرخواهی می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی میدل باس حمل و نقل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اتوبوس ها حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس