Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا پایان تیرماه، آمار پروانه های بهره برداری صنعتی صادر شده در استان یزد به ۳ هزار و ۱۹۰ مورد رسیده که صنایع معدنی با ۸۶۶ واحد، بیشترین آمار واحدهای صنعتی فعال استان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۲۷.۱ درصد پروانه های بهره برداری صادر شده در یزد مربوط به صنایع معدنی است، افزود: بعد از آن، صنایع شیمیایی و سلولزی با ۸۱۸ پروانه، سهم ۲۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی در صنایع فعال استان را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: صنایع فلزی و برق با ۶۶۱ واحد فعال، صنایع نساجی و پوشاک با ۴۹۰ واحد فعال، صنایع غذایی و دارویی با ۳۲۳ واحد فعال و تولید انرژی با ۳۲ واحد، به ترتیب رتبه های بعدی را در استان به خود اختصاص داده اند.

علمدار یزدی، سهم صنایع فلزی و برق در پروانه های بهره برداری صادر شده را ۲۰.۷ درصد، سهم صنایع نساجی و پوشاک را ۱۵.۴ درصد، صنایع غذایی و دارویی را ۱۰.۱ درصد و سهم واحدهای تولید انرژی را یک درصد از واحدهای فعال دارای پروانه بهره برداری اعلام کرد.

وی یادآور شد: واحدهای دارای پروانه بهره برداری در استان یزد تا پایان تیر ماه برای ۱۰۲ هزار و ۵۱۰ نفر شغل ایجاد کرده اند که بیشترین میزان اشتغالزایی مربوط به صنایع معدنی و پس از آن، صنایع فلزی و برق است.

کد خبر 5555907

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد محرم 1401 سیلاب بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری وقوع سیلاب مشهد سیل کرمان آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل بارش باران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند