Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:44:47 GMT

عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۰۳۶

عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: فعالیت دکتر عباس‌زاده به عنوان عضو جدید شورا از امروز با ادای سوگندنامه توسط وی آغاز شد.

جواد انصاری می‌گوید: این اقدام بدنبال رای هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شورا‌های اسلامی استان اردبیل مبنی بر سلب عضویت یونس رونقی از شورای اسلامی شهر اردبیل انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با برکناری عضو شورای شهر و بر اساس نتایج انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، بهزاد عباس‌زاده نفر اول علی‌البدل به عنوان عضو جدید معرفی شد.

امروز در مراسم معارفه عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل، انتخابات سال دوم شورای شهر اردبیل برگزار و جواد انصاری با ۱۱ رای برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

همچنین بهزاد عباس‌زاده با ۶ رای به عنوان نایب رئیس اول شورا، بهروز اسکندرزاده با ۶ رای به عنوان دبیر اول شورا، زهرا قدیمی به عنوان دبیر دوم شورا، سجاد محمدحسن پور با ۱۰ رای به عنوان خزانه‌دار شورا و سلامت صفری با ۱۱ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل انتخاب شدند.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل پارسال برگزار و ۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی و هفت عضو به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات عضو شورای شهر شورای اسلامی شهر اردبیل رای به عنوان عضو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد