Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:29:30 GMT

آمار کرونا همدان ۱۳ مرداد؛ ۲ فوتی و ۷۶ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۰۷۱

آمار کرونا همدان ۱۳ مرداد؛ ۲ فوتی و ۷۶ بستری جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان آمار بیماران مبتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز _پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ را به شرح زیر اعلام کرد:

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴۹ بیمار مشکوک و قطعی جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش و ۷۶ بیمار مشکوک و قطعی بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی دو بیمار مبتلا به کرونا در همدان جان خود را از دست داد، ۳۶۷ بیمار بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند و تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه شش نفر است.

به طور کلی مجموع بیماران شناسایی شده ۱۴۷ هزار و ۲۵۰ نفر بوده است و ۳۰ هزار و ۲۷۷ بیمار بستری نیز بهبود پیدا کرده‌اند.

تاکنون یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۴ دوز واکسن در نوبت اول، یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۵۰۱ دوز واکسن در نوبت دوم، ۵۸۱ هزار و ۵۰۳ دوز واکسن در نوبت سوم و ۱۴ هزار و ۵۸۸ دوز واکسن نیز در نوبت چهارم تزریق شده است؛ در مجموع سه میلیون و ۲۰۹ هزار و ۶۳۶ دوز واکسن تزریق شده است.

کد خبر 593871

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در همدان شیوع کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان وضعیت قرمز کرونا در همدان ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال