Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی افزود:‌ امسال عزاداری های مردم و هیات های پلدختر برای امام حسین(ع) متفاوت از سال‌های گذشته است.

وی اظهار داشت: هیات‌های عزاداری  پلدختر بر اساس مطالبه مقام معظم رهبری در شهرها و روستاهای شهرستان در راستای جهاد تبیین از مبلغان اعزامی استفاده و عزاداری‌ها را "منبرمحور" کرده اند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین نماز ظهر عاشورا را مزد عزاداری دهه اول محرم دانست و افزود: این نماز به صورت جماعت در پلدختر برگزار می‌شود که اطلاع رسانی لازم جهت شرکت همگانی و باشکوه‌ در این زمینه صورت می گیرد.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت:‌ حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در راستای مطالبه‌گری مردم ، پیشرفت و توسعه، اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و هدایت افکارعمومی ضرورت دارد.

حجت الاسلام موسوی همچنین اضافه کرد: باغات و مزارع پلدختر در شرایط بی‌آبی و خشکی رودخانه کشکان درآستانه خشک شدن بود که با همکاری مدیران شهرستانی از جمله بخشداران مرکزی و معمولان و مسوولان برخی ادارات با ایجاد خاک‌ریز و جمع کردن آب، از خشکی نجات یافت.

وی خواستار توجه بیشتر مسوولان استانی به مساله خشکسالی در پلدختر شد و افزود:‌ جهاد کشاورزی،شرکت برق و اداره راه  این شهرستان در این تلاش کنار کشاورزان بودند و ماشین آلات و تجهیزات خود را در اختیار مردم قرار دادند که این مدیریت و هم‌فکری در شرایط بحران از سوی مردم و مسوولان قابل تقدیر است.

برچسب‌ها پلدختر جهاد تبیین خشکسالی هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر جهاد تبیین خشکسالی پلدختر جهاد تبیین خشکسالی هیأت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان