Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا معتقد است بارسلونا مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در حاشیه کنفرانس خبری معارفه روبرت لواندوفسکی در نیوکمپ، در مورد انتقال این بازیکن به بارسلونا و پیراهن شماره 9 بلوگرانا صحبت کرد. خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری گفت:

خوش آمدی روبرت! می خواهم از تو بابت تلاش هایت برای انتقال به بارسا تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمام هوادارانی که امروز اینجا هستند تشکر می کنم. بارسا فراتر از یک باشگاه است. این انتقال آسان نبود، مذاکرات به نتیجه رسید چون روبرت فقط می خواست برای بارسا بازی کند. برای جذب لواندوفسکی سخت تلاش کردیم و موفق شدیم. 20 سال پیش، لواندوفسکی با مادرش به نیوکمپ آمد و در حالی که پا روی چمن این استادیوم می گذاشت، مادرش به او گفت که روزی اینجا بازی خواهد کرد. جالب است که چگونه پیش بینی او به واقعیت تبدیل شد.

لواندوفسکی با پیراهن شماره 9؟ به خاطر منافع باشگاه، مسائل تصویری و تبلیغاتی، با کمال احترام برای ممفیس دیپای، این تصمیم را در باشگاه گرفتیم. ممفیس این تصمیم را به خوبی و کاملاً درک کرده است.

برای این که بتوانیم قرارداد تمام بازیکنانمان و نه فقط لواندوفسکی را ثبت کنیم، سخت کار کرده ایم. برای فراهم کردن شرایط لازم به خوبی کار کرده ایم. اگر نیاز به انجام عملیات دیگری باشد، آن را انجام خواهیم داد. مدارک را ارائه کرده ایم و منتظر پاسخ لالیگا هستیم. بارسا در این ماه ها قراردادهایی به ارزش 868 میلیون یورو بسته است. ما دارای سرمایه مثبت و تراز مالی متعادلی هستیم. دارایی های باشگاه را به صورت کنترل شده فروخته ایم.

رابطه بسیار خاصی با مدیربرنامه لواندوفسکی دارم. به او گفتم که شانسی برای جذب روبرت داریم یا خیر و پاسخ او مثبت بود. با بایرن مونیخ تماس گرفتیم و متئو آلمانی کارش را عالی انجام داد. یک سال پیش متاسفانه ما در شرایطی بودیم که نمی خواستیم و جدایی مسی را اعلام کردیم اما در طول یک سال، شرایط را به طور کامل تغییر دادیم. بارسا از بیمارستان مرخص شده و سلامت است. در حال ساختن تیمی فوق العاده هستیم.

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)