Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@02:37:35 GMT

درد مشترک پرسپولیس و ذوب آهن؛ کمبود مهاجم!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۱۹۴

ذوب آهن مثل فصل قبل با همان سیستم 2-5-3 مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد

گاندوها با آرایش همیشگی در لیگ بیست و دوم به میدان خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، ذوب آهن یکی از تیم های کم سروصدای نقل و انتقالات تابستانی بود و اگرچه چند بازیکن را جذب کرد اما برای تکمیل شدن هنوز به جذب چند بازیکن دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراموش نکنیم تارتار در لیگ بعدی نیز با همان سیستم 2-5-3 فصل قبل بازی خواهد کرد و در این میان یکی از مشکلات ذوب آهن بعد از جدایی غافلگیر کننده سینا اسدبیگی، کمبود بازیکن در پست هافبک دفاعی است. آن هم در شرایطی که تارتار نفراتی چون محمد خدابنده لو و محمد سلطانی مهر را نیز در خط میانی از دست داده است و همچنان به دنبال جانشین مناسب برای این نفرات است.

تارتار در ازای این نفرات البته بازیکنی چون احسان پنشنبه را به عنوان یک هافبک میانی به مجموعه تیمش اضافه کرده است اما طبیعی است که این بازیکن به تنهایی قادر به پر کردن جای خالی نفراتی چون اسدبیگی، خدابنده لو و سلطانی مهر نیست. به جز هافبک میانی کادرفنی ذوب آهن نفرات کافی و خوبی در خط دفاعی دارد و در دفاع میانی و کناره ها نفرات او می توانند در لیگ پیش رو کاملا موثر عمل کنند. ضمن این که با حضور جوانانی چون حبیب فرعباسی و پارسا جعفری در خط دروازه این واقعیت مشخص می شود که تارتار باز هم در پست دروازه بان به جوانان اعتماد کرده است.

گفتنی است تارتار به جز پست هافبک میانی در کناره ها و پست وینگر نیز نیاز خود را به جذب یکی دو بازیکن اعلام کرده تا هم در کناره ها و هم در خط حمله با نفراتی تازه نفس مقابل پرسپولیس به میدان برود. از این رو باید دید تارتار تا روز بازی با پرسپولیس می تواند مشکلاتش را در پست وینگر و مهاجم حل و فصل کند یا نه. به هر روی پرسپولیس و ذوب آهن به درد مشترک کمبود مهاجم مواجه هستند و هنوز مشخص نیست کدامیک از این تیم ها تا شروع لیگ می تواند نفر یا نفرات مورد نظر خود را جذب کند.

 

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم