Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ششمین سالگرد شهادت شهید تاسوعا سردار سرافراز اسلام
خلبان شهید احمد مایلی امروز شنبه ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۹ تا  ۲۰ در جوار مزار مطهر این شهید در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود.

او فرمانده یگان ویژه هوایی صابرین و یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در شب تاسوعای حسینی ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۵، در یک عملیات شناسایی در نقطه صفر مرزی ایرانشهر به مقام شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلبان شهید احمد مایلی با پایان جنگ تحمیلی در بیشتر عملیات‌های مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در مناطق عملیاتی کردستان و مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشت. او با راه‌اندازی گشت‌های هوایی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در ایجاد امنیت این منطقه استراتژیک نقش مؤثری ایفا کرد.

همچنین این شهید والامقام در جبهه مقاومت در آموزش نیرو‌های جهان اسلام از جمله حزب‌الله لبنان و مدافعان حرم نیز نقش به‌سزایی داشت. شهید مایلی از نخبگان و رکوردداران پرش چتربازی (سقوط آزاد) در سطح نیرو‌های مسلح بود و در علوم و فنون هوایی، بارریزی سنگین هوایی و پرواز با هواپیما‌های فوق سبک تخصص داشت و از نوابغ این رشته‌ها محسوب می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مایلی امامزاده حسن صابرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست