Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:58:08 GMT

انتخابات کميته ملي المپيک؛ کيهاني نامزد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۸۶۴

خبرگزاری آریا-رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد
به گزارش خبرگزاری آریا،  در ادامه نهمین روز از ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید کیهانی هم نامزدی خود را اعلام کرد.
وی که در این دوره عضو هیات اجرایی بود و انتقادات زیادی هم در یکی دو سال اخیر به او وارد شده بود برای پست نایب رئیسی نامزد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیهانی همچنین پیش از این به دلیل تخلفاتی که داشت برای انتخابات دوومیدانی رد صلاحیت شده بود.
کیهانی پس از ثبت نام اظهار داشت: به عنوان خبره ورزشی در پست نایب رئیسی با اجازه از پیشکسوتان ورزش ثبت نام کردم. امیدوارم با تجربیاتی که در دوران حضور 4 ساله فدراسیون دوومیدانی و هیات اجرایی و در کنار صالحی امیری به دست آوردم، در کمیته کمک کنم.
وی در ادامه افزود: نقش نایب رئیس باید برای کمک به فدراسیون‌ها تعریف شود و در حوزه‌هایی که رئیس و دبیر به دلیل مشغله فرصت ورود ندارند، نقش پویا و فعال داشته باشند. بحث فعالیت مالی و اسپانسر از برنامه‌هایی بود که دوست داشتم انجام دهم. اگر نایب رییس درگیر اداره فدراسیون نباشد، می‌تواند به خوبی کار کند. نایب رئیس به دلیل فرصت بیشتر در بحث رنکینگ کاروان ایران در المپیک و بازی‌های آسیایی نقش مهمی دارد.  
ثبت‌نام از نامزد‌ها تا 20 مرداد ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کیهانی نایب رئیس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد