Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است. به گزارش جنوب نیوز؛ اداره کل هواشناسی استان خوزستان با اعلام هشدار سطح نارنجی، پیش بینی کرد: از فردا، افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در استان را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط جوی سبب گرمازدگی و افزایش مصرف حامل‌های انرژی خواهد شد.

زمان شروع این مخاطره یکشنبه ۱۶ مرداد تا جمعه ۲۱ مرداد ماه جاری خواهد بود.

در جزئیات هشدار هواشناسی آمده است: دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روزهای یکشنبه و دوشنبه مناطق جنوب غربی، غربی و بخش‌هایی از مرکز و شمال استان را درگیر خود خواهد کرد.

در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان پیش بینی می‌شود.

در روز جمعه هم مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر خواهند بود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: درجه و بالاتر دماهای ۴۹ ۵۰ درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

به گفته سبزه زاری؛ تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان