Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: به زودی مرحله نهایی تخریب بقایای ساختمان متروپل آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، احمد وحیدی امروز سه شنبه 18 مرداد ماه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه و بررسی زیرساختهای در دست انجام راهپیمایی عظیم اربعین در مورد تعیین تکلیف وضعیت ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: "متروپل" از وضعیت بحران خارج شده و بحرانی نیست و تنها ساختمانی است که در  اختیار سازمان منطقه آزاد اروند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سازمان منطقه آزاد اروند قراردادی برای تخریب بقایای آن منعقد کرده که مطالعات نحوه ی تخریب مقداری طولانی شد، البته یکسری دستورها باید توسط دادستانی اخد می شد، در مجموع فکر کنم طبق آخرین گزارش، دوستان آماده اند تا مراحل نهایی را آغاز کنند.

وزیر کشور در پایان در خصوص اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر اجرایی شدن ماده ۶۵ احکام دایمی توسعه در منطقه آزاد اروند، افزود: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و جلسههایی از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در این باره برگزار شده و حدود مرزبندی ها مشخص شده که ان شاءالله روی روال می افتد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خرمشهر بازدید مرز بین المللی شلمچه بررسی زیرساخت ساختمان متروپل آبادان بحران سازمان منطقه آزاد اروند قرارداد مطالعات دستور گزارش وزیر کشور رییس جمهور جلسه معاونت حقوقی ریاست جمهوری رییس جمهور وزیر کشور سازمان منطقه آزاد اروند معاونت حقوقی ساختمان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند