Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از مناطق سیلزده رباط، سعدی و شهر باغین بخش مرکزی کرمان افزود: با توجه به سفر رییس جمهور به استان کرمان در روز جمعه هفته جاری یکی از اولویت های مهم ما اختصاص اعتبار مناسب برای جبران خسارات سیل در شهرستان های کرمان و راور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به خسارت های عظیمی که سیل چند روز قبل به روستاهای شهرستان های کرمان و راور وارد کرد، از رییس جمهور درخواست داریم یکی از مصوبات سفر در روز جمعه هفته جاری جبران خسارات سیل در این مناطق در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان افزود: خساراتی که سرمازدگی در روزهای ابتدایی سال جاری به محصولات کشاورزی بویژه محصول پسته در شهرستان های کرمان وارد کرد علی رغم پیگیری ها و جلساتی که در این خصوص برگزار کردیم هنوز جبران نشده است.

پورابراهیمی افزود: با توجه به بحث سیل و سرمازدگی در این مناطق و متضرر شدن کشاورزان این مناطق، باید هر چه سریعتر نسبت به جبران این خسارات اقدام شود.

پورابراهیمی در ساعات ابتدایی بروز سیل طی هفته گذشته در شهرستان راور از روستاهایی سیل زده فیض آباد، طرز گوجهر، هرجند و گورک بازدید کرد.

برچسب‌ها محمدرضا پور ابراهیمی داورانی کرمان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کرمان کرمان و راور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان در سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت و روکش کردن راه‌های برون شهری و فرعی را منعقد کردیم که یکی از آن‌ها کمربندی است و با ۵۰ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید.

سید حمزه روح‌الامینی شامگاه ششم اردیبهشت ماه در سفر به رفسنجان و دیدار با فرماندار، اظهار کرد: از لحاظ خرابی راه‌های روستایی، سیرجان و شهربابک جزء بدترین شهرستان‌های استان هستند که راه‌های روستایی آنها نیازمند روکش است.

وی افزود: تمام تلاش ما روکش دار کردن راه‌های روستایی استان کرمان است لذا سال قبل چندین هزار میلیارد تومان صرف روکش کردن آسفالت راه‌های روستایی استان شده است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان هم بیش از ۶ پروژه آسفالت و روکش تعریف کردیم لذا ۳۰ کیلومتر راه‌های نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت می‌شود.

معاون مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد تعدادی از راه‌های روستایی رفسنجان از جمله جنت‌آباد، بهرامی، اودرج و فتح آباد به میزان ۱۴ کیلومتر، گفت: امسال نیز چند پروژه روکش آسفالت را در رفسنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شروع کردیم و پروژه رفسنجان تا کبوترخان از جمله آن‌هاست که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۱ درصد راه‌های استان کرمان در رفسنجان وجود دارد، گفت: محورهای نوق و داوران از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان به شمار می‌روند و مرگ و میر در این دو محور باید کاهشی شود.

حسین رضایی افزود: جاده‌های فرعی شهرستان دارای مشکل هستند و نیازمند روکش آسفالت و ساماندهی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان