Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس سبزوار گفت: یکی از پنج فرد غرق شده در استخر کشاورزی روستای "عبدل‌آباد" شهرستان خوشاب خراسان رضوی، پس از انتقال به بیمارستان با احیای ریوی به زندگی برگشت و احیا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، به نقل از اورژانس115 این شهرستان، غلامعباس کافی اظهار داشت:  یکی از پنج فرد غرق شده در استخر کشاورزی روستای عبدل‌آباد شهرستان خوشاب خراسان رضوی، پس از انتقال به بیمارستان با احیای ریوی به زندگی برگشت و احیا شد، البته این فرد بازگشت مغزی نداشته و هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان واسعی سبزوار بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار تن دیگر از غرق شدگان، علی‌رغم اقدامات درمانی و عملیات احیای قلبی و ریوی که در مسیر بیمارستان بر روی آنان انجام شده بود، برگشتی نداشتند.

5 نفر در استخر کشاورزی در شهرستان خوشاب خراسان رضوی غرق شدند4 نفر امروز در شهرستان کنارک غرق شدندنجات 10 نفر در دهدز خوزستان از غرق شدگی

رئیس اورژانس سبزوار خاطرنشان کرد: عملیات احیا، یک پروتکل بالینی تعریف شده است که توسط نیروها برای هر فرد در مسیر انتقال به مرکز درمانی و نیز در بیمارستان اجرا می‌شود.

عصر دیروز به دنبال گرفتار شدن یک کودک 10 ساله در استخر کشاورزی روستای عبدل‌آباد خوشاب، چهار تن از بستگان وی برای نجات وی خود را به آب انداختند که همگی به علت ناآشنایی با فن شنا غرق شدند که با احیای یکی از آن غرق‌شدگان، شمار جان‌باختگان این حادثه به 4 تن رسیده است.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خوشاب خراسان رضوی استخر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی