Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از مخالفت طرفداران منچستریونایتد با جذب مارکو آرناتوویچ و منتفی شدن این انتقال حالا نگاه های مدیران این باشگاه به سمت گزینه های دیگر از جمله آلوارو موراتا جلب شده است

منچستریونایتد به دنبال یک مهاجم می گردد. کریستیانو رونالدو هنوز هم اصرار به خروج از این باشگاه دارد تا در چمپیونز لیگ بازی کند و این باعث می شود منچستریونایتد الزام بیش تری برای جذب مهاجم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به نقل از ESPN، مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی بولونیا یکی از اهداف منچستری ها بود اما پیشنهاد 9 میلیون یورویی آن ها توسط باشگاه ایتالیایی رد شد. مدیران منچستریونایتد به دنبال بهبود پیشنهاد خود برای متقاعد کردن بولونیا بودند اما به دلیل چالش هایی که از ناحیه طرفداران به خاطر مخالفت با این انتقال وجود داشت، از این مسیر صرف نظر کردند.

این انتقال در صورت انجام شدن برای آرناتوویچ یک سورپزایز بزرگ بود. مارکو سال قبل بعد از چند سال بازی در چین به بولونیا پیوسته بود. اتهامات نژادپرستی که به مهاجم اتریشی زده شده بود هم در صرف نظر کردن منچستری ها از جذب او بی تاثیر نبود.

حالا احتمال دارد منچستریونایتد به سراغ گزینه های دیگر از جمله آلوارو موراتا برود که یوونتوس مدت ها است در تلاش برای تمدید قرارداد قرضی یا جذب دائمی او از اتلتیکو مادرید بوده است اما با باشگاه اسپانیایی به توافقی دست پیدا نکرده است. هر چند که شانس انتقال پایین آمده است اما مذاکرات یوونتوس برای جذب موراتا از اتلتیکو مادرید هنوز ادامه دارد. اتلتیکو مادرید برای فروش موراتا رقم 35 میلیون یورویی تعیین کرده است.

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟