Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روند امیدوارانه‌ای که برای رفع موانع تولید از سوی دستگاه قضا آغاز شده است حتما منتج به اقدامات اثربخش خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی در زمینه احیای واحدهای تولیدی در کشور، گفت: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات مفید و مؤثری پیرامون موضوع تولید و رفع موانع آن رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین اقدامات دستگاه قضا امیدهای زیادی را به ویژه در بین نخبگان صنعتی و تولیدی زنده کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه امید دارند تا مشکلات گذشته قوه قضاییه اعم از اطاله دادرسی وبی توجهی به مقوله تولید و صنعت که منجر به تعطیلی کارخانه ها و صنایع شده بود، برطرف شود.تصریح کرد: اقدامات رئیس دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌های تولید و صنعت بوده است و بسیاری از نخبگان صنعتی امیدوار به این هستند که روندهای گذشته در زمینه موانع تولید اصلاح شود،
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا در زمینه احیای واحدهای تولیدی، گفت: معاونین رئیس قوه قضاییه و رؤسای دادگستری استان ها بازدیدهایی را در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام داده اند و تمام این موارد نشان از این دارد که حرکت قوه قضاییه در راستای احیای واحدهای تولیدی جدی است.
دهنوی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تصریح کرد: به تناسب نامگذاری سال 1401، قوه قضاییه نیز در این مسیر اقدامات خوبی را آغاز کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های رئیس دستگاه قضا و معاونین وی برای احیای واحدهای تولیدی افزود: این روند امیدوارانه‌ای که برای رفع موانع تولید از سوی دستگاه قضا آغاز شده حتما منتج به اقدامات اثربخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اقدامات عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی احیای واحدهای تولیدی قوه قضاییه دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی