Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در هشتاد و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان گفت: در نشست پیش روی فعالان بخش صنعت و تولید استان با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضرورت تبدیل این فرودگاه بین‌المللی به عنوان یک هاب صادراتی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به در پیش داشتن روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و مادر تشکل های مردم نهاد در کنار اتاق های تعاون و اصناف حضور داشته و به منظور تعالی انجمن های مربوطه حرکت می کند.   

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیری که هیات تجاری جمهوری قرقیزستان به البرز و بازدید از توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان البرز داشتند، گفت: در جریان این سفر مدیران و روسای یک فروشگاه زنجیره ای در قرقیزستان از 2 کارخانه البرزی فعال در زمینه صنایع غذایی و یک کارخانه تولید لوازم خانگی در البرز بازدید داشتند.

رضایی با اشاره به یک تصمیم مهم اتخاذ شده در نشست اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کشور عنوان کرد: در این جلسه اعضای شورا خواستار بررسی طرح پیشنهاد یکسان‌سازی نرخ گندم مورد نیاز تولید نان های سنتی و صنعتی در نشست اقتصادی دولت شدند، در نشست فوق همچنین رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران نیز به نمایندگی از فعالان این حوزه مباحثی در رابطه با مشکلات موجود در بخش کشاورزی سخنانی را مطرح کرد.

وی تشکیل قرارگاه توسعه کارآفرینی در ارتباط با مباحث تولید و اشتغال در استان البرز را یکی از کارگروه‌های زیر مجموعه این قرارگاه از شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی البرز این آمادگی را دارد تا در راستای عمل به آنچه از اهداف دولت سیزدهم و استاندار البرز است، هرگونه اقدامات لازم و مرتبط به این حوزه را از طریق کارگروه مربوطه دنبال کند.

رضایی  ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده از سوی استاندار، در پنجشنبه هفته جاری البرز میزبان دکتر صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و هیات همراه است که در ذیل این سفر دیداری نیز با فعالان اقتصادی استان در محل اتاق البرز خواهند داشت و قرار است در خصوص روابط تجاری با کشورهای همسایه، مباحث صادراتی و مشکلات موجود در این زمینه گفت و گو شود.

وی در بخش دیگری در ارتباط با پیگیری‌های انجام شده مرتبط به مصوبات نشست‌های پیشین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز از جمله مسئله پیگیری راه اندازی خط اتوبوسرانی توسط شهرداری ماهدشت برای تسهیل تردد متقاضیان اشتغال در کارخانه‌ های شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر افزود: در این مورد پیگیری‌های لازم از سوی دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز در قالب مکاتبات اداری با شهرداری ماهدشت صورت گرفت اما تاکنون از سوی این مجموعه جوابی دریافت نکرده‌ایم و منتظر توضیحات مسئولان مربوطه هستیم.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران البرز اتاق ایران وزارت امور خارجه قرقیزستان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران البرز اتاق ایران اتاق بازرگانی ایران البرز اتاق ایران وزارت امور خارجه قرقیزستان دولت سیزدهم شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی شورای گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟