Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت؛ در پی اعلام یک فقره آدم ربایی و گروگان گیری به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن کشور امارات عربی که برای وصول طلب خود به مبلغ 10 میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شده، که سریعا با اجرای طرح مهار و حضور اکیپی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس ،آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را بصورت صحیح و سالم آزاد و با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در کشف جرایم ، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی 110 به پلیس اعلام نمایند.

46

کد خبر 1660789

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان پلیس ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور