Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یوسف نوری روز پنحشنبه در جمع خبرنگاران در بم افزود: اعتبار احداث یک مدرسه در بم از هفته آینده ابلاغ می شود.

وی اظهارداشت: ۲ مدرسه کانکسی در شهر بم وجود دارد که با احداث مدرسه ایمن دانش آموزان این مدارس کانکسی در این مدرسه مستقر خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید خود از مدارس کانکسی در بم از وجود ۹ مدرسه کانکسی در شهر بم خبر داد و بیان‌ کرد: این مدارس ۲۲ کلاس درس دارند که در هر کلاس ۱۰ دانش آموز حضور دارند و اداره نوسازی مدارس تعهد کرده در اسرع وقت این مدارس را به کلاس های ایمنی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری همچنین درباره مجتمع فرهنگی آموزشی این شهرستان که سال۸۴ شروع به ساخت شده و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان بلاتکلیف مانده است بیان داشت: این مجتمع به بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به پیچیدگی کار فعلا چهار میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره خانه معلم این شهرستان که از زلزله سال ۸۲ تخریب شده و هنوز احداث نشده است نیز گفت: به دلیل اینکه مجتمع فرهنگی آموزشی این شهرستان یک مرکز جامع محسوب می شود فعلا برای خانه معلم تصمیمی اتخاذ نمی شود.

نوری همچنین درباره کارخانه تولید شیر که توسط خیران در هنرستان کارودانش دخترانه احداث شده بود اظهار داشت: این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه چهار تن در روز در بخش پاستوریزه و هموژنیزه احداث شده و متاسفانه سال‌ها بلااستفاده مانده است.

وی گفت: به دلیل اینکه این کارخانه تاکنون به بهره‌برداری نرسیده و دستگاه ها نیز از چرخه تولید خارج شده بودند، راه اندازی و بهره برداری این کارخانه و نگهداری آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت‌.

نوری افزود: از دانش آموزان هنرستانی شهرستان بم نیز کمک گرفته می شود تا این مکان به هنرستان تولید کشاورزی تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود فضای آموزشی در این شهرستان نیز تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش موظف است کمبود فضای آموزشی را جبران کند و این کمبود فضا در استان توسط آموزش پرورش استان و نوسازی مدارس بررسی می شود تا در اعتبارات سالانه در نظر گرفته شود.

وی همچنین در بازدید از پژوهش‌سرای رازی این شهرستان قول اهدای دستگاه نانو باهدف تکمیل بیشتر فعالیت های این مرکز را داد و همچنین طی تماس با مسئولان اپراتور همراه اول از آنان خواست تا پشتیبانی این مرکز توسط این اپراتور به صورت ویژه انجام شود.

به گزارش ایرنا دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان دانش آموز بسیجی جهان آبادیان از جمله برنامه های وی در شهرستان بم طی صبح امروز بود.

قرار است رییس جمهور و دیگر اعضای کابینه نیز در قالب سفر استانی به کرمان عصر امروز وارد دیار کریمان شوند.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها مدارس کرمان وزیر آموزش پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کرمان وزیر آموزش مدارس کرمان وزیر آموزش وزیر آموزش و پرورش سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود