Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:11:26 GMT

رودخانه رودبار فریدون‌شهر به علت رانش زمین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۷۲۶

رودخانه رودبار فریدون‌شهر به علت رانش زمین مسدود شد

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در ۶ هفته گذشته سیلاب‌هایی را در سطح استان اصفهان شاهد بودیم، اظهار داشت: سیلاب در روستاهای وزوه، هیران و پشتکوه فریدون‌شهر منجر به بروز خسارت به محل اسکان، راه‌های روستایی، بخش کشاورزی و دام‌های عشایر مستقر در منطقه مذکور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی سیلاب‌های ناگهانی اتفاق می‌افتد، گفت: بارش‌های اخیر در منطقه پشت‌کوه فریدون‌شهر باعث وقوع رانش زمین، در مسیر رودخانه رودبار در حوالی روستای خالی از سکنه رودبار و مسدود شدن رودخانه به علت ریزش کوه و بالارفتن سطح آب شده است.

شیشه‌فروش افزود: تیم‌های فنی و عملیاتی برای ارزیابی و رفع خطر از مناطق پایین دست با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه از طریق بالگرد به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه با استان لرستان و مدیریت بحران کشور هماهنگی به عمل آمد، بیان کرد: تیم‌ها در حال ارزیابی محل و رفع خطر از پایین دست هستند.

نقص فنی در سیستم تهویه اتوبوس را به آتش‌ کشاند

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه حریق در اتوبوس مسافربری عنوان کرد: در ساعت یک دقیقه بامداد امروز اتوبوس مسافری بیرجند به تهران در محور خور- طبس دچار حریق شد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های امدادی شهرستان خور و بیابانک، پلیس راه و راهداری به محل اعزام و حادثه کنترل شد، گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری لوان نور با ۲۵ سرنشین بود و علت حادثه نقص فنی در سیستم تهویه و حریق اتوبوس اعلام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان سیلاب پشتکوه فریدون شهر رودخانه رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها