Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مالمیرامروز در ششمین اتاق فکر گردشگری استان همدان گفت: ماموریت و مسئولیت اتاق فکر گردشگری مطالبه گری عمومی در جهت توسعه و ترویج گردشگری به عنوان یک علم و صنعت حرفه‌ای است.

اوگفت: هدفمند شدن برگزاری رویداد‌های گردشگری استان نیازمند بررسی طرح‌های کارآمد از نگاه کارشناسان است که می‌تواند دستیابی به مسیر‌های توسعه گردشگری را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ششمین نشست اعضای اتاق فکر گردشگری استان طرح پیشنهادی که از سوی فعالان گردشگری بخش خصوصی برای اجرای جشنواره شیره پزی مانیزان ارائه شد مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

در این نشست نظرات متعدد در زمینه نقاط ضعف و قوت اجرای جشنواره شیره پزی مانیزان برای جمع بندی و حصول نتیجه کارشناسی مطرح شد.

او گفت: برنامه محور بودن برگزاری رویداد‌ها با هدف میزبانی از گردشگران و کسب درآمد جامعه محلی دارای اهمین ویژه‌ای است همچنین فرآیند اجرای تور‌های آشناسازی که ماه‌های اخیر در همدان برگزار شد حاصل ارائه راهکار‌های اعضای اتاق فکر گردشگری استان برای خروج از رکود دوران کرونا، است.

مالمیر گفت: باید با اشتراک‌گذاری تجربیات و مهارت‌ها راهکار‌های مناسب برای عبور از این مسائل گرفته و در سطح ملی و استانی به مدیران تصمیم ساز ارائه و پیشنهاد شود.

به گفته او؛ بهره‌گیری از تجربیات و مهارت‌های فعالان و نخبگان گردشگری و استفاده از ظرفیت افراد ایده‌پرداز و نوآور، تبادل افکار، بیان آرا، عقاید و همچنین تصمیم‌سازی و ارائه راهکار‌های خلاقانه عملی در جهت بهبود فرایند‌های موجود به ویژه در دوران پسا کرونا از اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری است که می‌تواند پیش از اجرای رویداد‌ها تدوین برنامه‌ها را با محوریت ذینفع شدن جامعه محلی مدون‌تر از قبل رقم زند.
منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اتاق فکر گردشگری اتاق فکر گردشگری گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم