Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: مقاومت فلسطین با شلیک نزدیک‌ به یکهزار موشک این رژیم را وادار به پذیرش آتش بس کرد.

وی با بیان اینکه ما به صراحت به فلسطینی‌ها کمک‌می کنیم، ادامه داد: در این‌ نبرد موشک های مقاومت به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند و رژیم صهیونیستی را به خاک سیاه نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دزفول با اشاره به تحلیل راهبردی سید حسن نصراله گفت: ایشان در سخنرانی خود  ایران‌ را محور مقاومت دانستند و اعلام کردند که تنها راه‌ رفع مشکل فلسطین مقاومت است.
وی افزود: همه مسلمانان باید راه مقاومت را به رسمیت بشناسند.

اروپا و آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای عجله دارند
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: اروپا با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و جنگ روسیه و اوکراین نگران است و بایدن نیز در راستای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات عجله دارد.
وی با بیان اینکه می‌خواهند تا پیش از فرارسیدن زمستان و انتخابات آمریکا تکلیف مذاکرات مشخص شود، افزود: یکی از مسوولان اتحادیه اروپا به تازگی چند طرح و ایده در مذاکرات داده است که البته باید مراقب دغل بازی آنها باشیم.
امام جمعه دزفول بیان کرد: هنوز توافقی صورت نگرفته ولی متن نهایی مذاکرات را برای زیر فشار قرار دادن ایران آماده کرده‌اند حال آنکه طرف‌های مذاکره باید پیشنهادات را به مسوولان ارشد کشورهای خود منتقل کنند.
 وی افزود: مسوولان جمهوری اسلامی تاکنون زیر بار زورگویی‌ها و فشارهای طرف‌های مذاکره نرفته‌اند.


حضور در فضا یکی‌ از مولفه‌های قدرت است
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه ارسال ماهواره خیام با همکاری روسیه را یادآور شد و گفت: این ماهواره جدیدترین دستاورد فضایی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
وی افزود: رسانه‌های غربی تلاش کردند ماموریت این ماهواره را نظامی معرفی کنند حال آنکه این ماهواره کار ارسال اطلاعات سنجشی برای حوادث غیرمترقبه و کشاورزی را برعهده دارد.
حجت الاسلام قاضی دزفول گفت: ما پیش از این چند ماهواره را به فضا ارسال کرده‌ایم ولی در خیام یک گام بلندتر برداشتیم و وارد همکاری علمی با یکی از قدرت‌ها یعنی روسیه شدیم که اهمیت فراوانی دارد.
وی یکی از مولفه‌های اقتدار در دنیا را حضور کشورها در فضا دانست و افزود: قرار است ماهواره‌های دیگری با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان به فضا ارسال شوند.
امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه علم نشانه قدرت است، ادامه داد:امروز با ارسال این ماهواره قدرت خود را در مقایل دشمنان به نمایش گذاشتیم که جا دارد از متولیان این حوزه قدردانی کنیم.

حمله به عزاداری‌ها نشان از کینه و بغض دشمنان است
امام جمعه دزفول با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) جان گرفته است، گفت: مردم در عزاداری‌های حسینی در قلب آمریکا، اروپا و کشورهای غیرمسلمان حضور پرشور داشتند و در مواردی با حمله به شیعیان همراه شد.
وی با بیان اینکه شیخ زکزاکی روحانی مبارز شیعی نیجریه ۶ شهید تقدیم اسلام کرده است، افزود: یکی از برادر زاده‌های شیخ زکزاکی نیز در حملات به عزاداری شیعیان شهید شد.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در ادامه با قدردانی از تمام مسوولان هیات‌های مذهبی، دستگاه‌ها، دست اندرکاران و خیران در برپایی مراسم عزای امام حسین(ع) در سطح کشور و دزفول گفت: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر کرونا باشکوه برگزار شد.
وی ادامه داد: این عزاداری‌ها، قربانی‌ها و پذیرایی از دسته جات از معجزات حسینی و از نشانه‌های ظهور است.

خیانت‌های حکومت پهلوی را نمی‌توان تطهیر کرد
امام جمعه دزفول سالروز جدایی بحرین در سال ۱۳۵۰ را یادآور شد و بیان کرد: این اتفاق یکی‌ از خیانت های حکومت پهلوی بود و نمی‌توان این خیانت‌ها را تطهیر کرد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد با قاچاقچیان کلان گفت: این قاچاقچیان گاه از مجاری قانونی سوءاستفاده و قاچاق می‌کنند که باید با آنها برخورد جدی شود. 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی همچنین با انتقاد از قطعی‌ بدون برنامه برق در دزفول گفت: مدت زمان قطعی برق باید قابل تحمل باشد حال آنکه در این شرایط گرما تا ۱۳ ساعت برق برخی نقاط قطع شده است.
وی افزود: مسوولان اداره برق دزفول گاهی عنوان می‌کند بالابر نداریم که البته این بهانه قابل پذیرش نیست و باید تامین شود.


انتقاد از متولیان برای تجلیل نکردن از خبرنگاران در دزفول
امام جمعه دزفول با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار بیان کرد: با وجود تقارن روز خبرنگار و عاشورا انتظار می‌رفت این روز گرامی داشته شود.
وی ادامه داد: روز خبرنگار روز مهمی است چرا که فعالیت خبرنگار در فرهنگ و حرکت جامعه موثر است لذا انتظار می‌رفت در وقت مناسب از خبرنگاران شهرستان تجلیل شود.

امام جمعه دزفول همچنین با انتقاد از وضعیت اتوبوسرانی در این شهر گفت: باید از اتوبوس‌های دارای کولر در سطح شهر استفاده و ساعت حرکت اتوبوس‌ها برای جلوگیری از معطلی شهروندان و همچنین حضور حداکثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اعلام شود.
وی افزود: اگر وسیله باشد تعداد نمازگزاران جمعه ۲ برابر می‌شود که انتظار می‌رود اتوبوسرانی و نهاد امامت جمعه در این خصوص برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

برچسب‌ها روسیه مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا دزفول نیجریه رژیم صهیونیستی عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا روسیه مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا دزفول نیجریه رژیم صهیونیستی عاشورا حجت الاسلام قاضی دزفول امام جمعه دزفول قاضی دزفولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!