Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:21:19 GMT

پرکاس: قهرمانی دور از دسترس نیست!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۲۰۵

پرکاس: قهرمانی دور از دسترس نیست!

به گزارش ورزش سه، رضا پرکاس فردا در اولین تجربه حضور خود روی نیمکت صنعت نفت آبادان برابر فولاد خوزستان قرار خواهد کرد. او امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش گفت: بازی فردا از چند جهت برای ما حائز اهمیت است؛ اول به این دلیل که استارت لیگ است و همیشه بازی اول از نظر نحوه امتیازگیزی و نوع بازی که ارائه می‌دهیم اهمیت زیادی دارد و ماحصل یک ماهی را که ما کار کرده‌ایم نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمره دوره بدنسازی و آنالیز و بازی های دوستانه، می‌تواند در این مسابقه مشهود باشد.

وی افزود: از طرف دیگر این بازی حساسیت خاصی دارد چون دو تیم هم استانی هستند و به نوعی دربی محسوب می‌شود و قطعا هر دو تیم برای ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه لازم وارد زمین می‌شوند‌. نتیجه می‌تواند از دید هر تیم متفاوت باشد ولی در مجموع تیم ها برای حداکثر امتیاز می‌آیند و ما هم این مسئله را می‌دانیم و خودمان را آماده کرده‌ایم. تفکراتی وجود دارد که امیدواریم فردا بتوانیم در زمین اعمال کنیم.

سرمربی صنعت نفت سپس درباره شرایط فولاد خوزستان گفت: فولاد نسبت به سال قبل از نظر کادرفنی ثابت بوده اما بازیکنان زیادی را تغییر داده است که قطعا در ارنج اولیه قرار می‌گیرند؛ بنابراین ما نمی‌توانیم به بازی های سال قبل این تیم بسنده کنیم بلکه باید تفکرات کادرفنی این تیم را در لیگ گذشته و بازی های آسیایی ارزیابی کنیم و نگرش‌مان در‌ مورد بازیکنانی هم که خریده‌اند نحوه و خصوصیات فردی آنها در تیم های سابق‌شان است که بررسی شده است.

پرکاس در پاسخ به اینکه هدف صنعت نفت در لیگ بیست و دوم چه چیزی است گفت: بازی زیبا، پیشرفت کاری و در نتیجه موفقیت.

او در واکنش به اینکه آیا کسب سهمیه آسیایی برای نفت در دسترس است عنوان کرد: خواسته یک شخص و امکان پذیر بودن آن دو مسئله متفاوت است. انسان باید بلندپرواز باشد ولی آرزوی دست نیافتنی نداشته باشد. به هر حال آرزو کردن هیچوقت جرم نیست. در فوتبال وقتی تیمی به جام جهانی می‌رود انتظار دارد قهرمان بشود و هرچند که می‌داند دور از دسترس است، تلاشش را می‌کند. صنعت نفت آبادان هم تیمی نیست که بگوییم برای بقا یا ده تای اول می‌جنگند. اگر خوب بازی کنیم و نتایج لازم را کسب کنیم چیزی دور از دسترس نیست حتی قهرمانی؛ اما می‌دانیم برای قهرمانی باید بسیار تلاش کرد چون ۱۶ تیم این کار را انجام می‌دهند.

پرکاس ادامه داد: شاید هیچ تیمی نباشد که بگوید ما برای نیفتادن وارد لیگ شدیم؛ این جنبه منفی دارد و هیچ مربی این مسئله را نمی‌گوید. قطعا همه برای رتبه بهتر تلاش می‌کنند اما اینکه رتبه بهتر از نظر هر سرمربی یا باشگاه کدام رتبه باشد، می‌تواند متفاوت باشد.

سرمربی نفت آبادان در مورد غیبت تماشاگران در هفته اول لیگ برتر گفت: به ما گفته‌اند مشکلی در سامانه بلیت فروشی وجود دارد و این یک مشکل فنی است و نمی‌توان نظر خاصی داد. به هر حال زیبایی فوتبال به تماشاگران است اما گاهی مسائلی مثل کرونا، زیرساخت ها و مسائل جوی اجازه این اتفاق را نمی‌دهد.

او درباره مراحل آماده‌سازی بازیکنان صنعت نفت توضیح داد: ما دو اردو داشتیم که به هم متصل شد و ما فقط یک وقفه یکی دو روزه بین آن داشتیم. دلایل زیادی داشت که اردو ها را پشت سر هم انجام دادیم؛ یکی به خاطر جو آبادان و گرمای هوا است. ما در درجه حرارت بالای ۵۰ درجه می‌توانیم از ساعت ۸ یا ۹ شب به بعد تمرین کنیم و وقتی در این ساعت تمرین داشته باشیم، قطعا نمی‌توانیم صبح هم تمرین کنیم؛ بنابراین ترجیح دادیم با هماهنگی مدیریت باشگاه توانستیم بعد از ۳-۴ روز تمرین در آبادان به بروجن و تهران برویم. در آن اردو برنامه‌ریزی کردیم که همراه با برنامه‌ریزی تاکتیکی و بدنی، بازی های دوستانه را هم پیگیری کنیم. در مجموع هفت بازی دوستانه انجام دادیم و به اهداف‌مان نزدیک شدیم؛ توانستیم ترکیب اصلی نفرات و تغییرپذیری در تاکتیک را ببینیم و خودمان را برای شروعی پرقدرت در فصل آماده کنیم.

پرکاس در پاسخ به اینکه آیا مدیریت باشگاه خواسته های او در جذب بازیکن را اجرا کرده است گفت: جذب بازیکن در تیم ما بر اساس سیاست کلا باشگاه بوده که ارکان آن، مسائل اقتصادی، فرهنگی، خواسته، نوع تفکرات و نگرش باشگاه و فرهنگ فوتبال در شهر آبادان است. همه اینها دست به دست هم داد تا لیستی را تهیه کنم و مدیریت باشگاه بدهم. قطعا ما نمی‌توانیم با دست باز در بازار نقل و انتقالات شرکت کنیم چون بودجه ها محدود است؛ برخی باشگاه ها بودجه متفاوتی دارند و ما هم استثنا نیستیم. شاید باشگاهی که بودجه ای بالای چند صد میلیارد دارد، از باشگاهی که بودجه بالای ۵۰۰ میلیارد دارد، گله داشته باشد ولی باشگاه صنعت نفت کمال همکاری را داشت و تا جایی که شرایط برای جذب بازیکنان موردنظر وجود داشت، همکاری کرد.

عکس: کیوان رشیدی نسب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس