Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر جمعه در جریان سفر استانی دولت در دیدار با ۲ خانواده چهار قلوهای کرمانی افزود: تسهیلات خوبی در اختیار زوج های جوان دارای فرزند قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت حمایت از خانواده‌هاست و  سیاست افزایش جمعیت در شرایط فعلی بسیار اهمیت دارد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور  اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل افزایش جمیعت تشکیل خانواده‌های پایدار است و سیاست‌های ما نیز در راستای تشکیل خانواده‌های پایدار و افزایش جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا در این دیدار پدر چهارقلوها گفت: به خانواده‌های صاحب چهار یا پنج قلو  اعلام شد که خودرو با قیمت درِ کارخانه بدون قرعه‌کشی تعلق گیرد اما در سایت که برای ثبت‌نام می‌روید، خبری از این موضوع نیست.

وی بیان کرد: قرار بود با به دنیا آمدن بچه‌ها برخی از مشکلات ما از جمله مسکن حل شود اما خانه‌ای که در آن زندگی ‌می‌کنیم صاحبخانه لطف کرد و پول پیش نگرفت و گفت تا زمانی که مشکل مسکن ما حل می‌شود اینجا باشیم.

۲ خانواده کرمانی در سال گذشته صاحب فرزندان چهار قلو شدند که مسئولان ضمن دیدار با این خانواده ها وعده حمایت از آنها را داده بودند.

همچنین در این دیدار مقرر شد یک سال اجاره‌بهای خانه‌ این خانواده از طرف دولت پرداخت شود.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها کرمان فرزند آوری انسیه خزعلی پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فرزند آوری انسیه خزعلی کرمان فرزند آوری انسیه خزعلی سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است