Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه جمعه در چهارمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان در سالجاری که با محوریت طرح جهش ملی مسکن برگزار شد، اظهارداشت: این طرح به عنوان اولویت نخست دولت سیزدهم در این استان رونق صنعت و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است. 
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پیشتاز طرح جهش ملی مسکن در کشور است، بر واگذاری و سنددار شدن هر چه سریعتر اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی استان بنام طرح جهش ملی مسکن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بر گسترش آموزش های فنی و حرفه ای و صنایع تولیدی مرتبط با حوزه صنعت ساختمان در استان تاکید کرد و گفت: فعال بودن تنها ۵۲ واحد تولیدی استان از مجموع ۴۷۰ واحد در حوزه صنعت ساختمان مصالح تولیدی مورد نیاز واحدهای مسکونی در دست ساخت این طرح استان را تامین نمی‌کند لذا باید در کنار توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای مرتبط به سمت توسعه واحدهای تولیدی این حوزه رفت.
وی بیان کرد: ضروری است فرمانداران هر شهرستان نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز طرح جهش ملی مسکن اقدام کنند. 
مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: طرح جهش ملی مسکن تاکنون باعث گردش مالی بیش‌از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی در این استان شده و صنایع  مهمی را همزمان با اشتغال به حرکت درآورده است.

عطاء اله اکبری تصریح کرد: این فرآیند همچنان در حال افزایش است بطوری که پیش‌بینی می‌شود طرح جهش ملی مسکن در افق چهار ساله خود باعث گردش مالی حدود بیش‌از ۱۵ هزار میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن اشتغال زایی استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن اشتغال زایی استاندار سیستان و بلوچستان طرح اقدام ملی مسکن اشتغال زایی استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان طرح جهش ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد